Which one you prefer ? Travel or Food

Asssalamualaikum semua and a very good moorrrning to all of you ladies and germms...

apo kono eh jang kau monong ajoo ,
orang ke bulan ekau di mano ,
blogger menulis ekau sambung tido...

Itu dia tadi serangkap dua kata dari loghat nogori kita , maap la yer kalau salah..hehehehe..eden toraii..well gaiss and girlls..aku nak tanya sikit nih..korang hari ni breakfast tak ? since aku dah lama tak tanya pasal khabar korang..hahaa..korang ape khabar ? masih ade lagi ke yang setia membaca entry aku nih ? aku cuba perlahan-lahan mendaki gunung everest dengan hanya perkakas aku yakni mouse dan berlindungkan screen laptop ini shj...apa apa pun aku tetap berusaha untuk teruskan perjuangan aku..biar sedikit tapi bergerak , jangan sikit tapi mati kutu..tiada khabar berita terus..


As uolls boleh tengok dekat atas ni..uolls dah tahu kan aku nak tanye ape..So let's straight to the point, yang mana satu pilihan korang ? pergi melancong ? or makanan ? jika diberi peluang makan makanan kegemaran korang di sekitar Malaysia adakah korang akan pilih  makanan ? atau jika diberikan peluang untuk melancong..adakah korang akan pergi melancong ? agak - agak mana satu berbaloi pada korang ?

" MK punya pilihan ape MK ??? " errmmm..MK ehh ? hmm..makan kott ? hahahahahaa...xde lah..kalau tidak diberi peluang..ape lagi rembat laa dua dua..SPONSORED whatt...okay okay..aku prefer Travel la rather than Food.. " kenapa pulak MK ? " sebab makanan ni adalah sesuatu yang boleh kita cari, tapi melancong ni adalah satu peluang untuk kita rasa macam mana berada di negara orang..bukan apa aku ni bukan lah tak pernah ke luar tapi nak pergi jugak tempat yang tak pernah pergi lagi contohnya Korea , Australia , Jepun , London and New Zealand...

Aku rase mesti ramai yang sependapat dengan aku..korang macam mana pulak ? jom bagi pendapat sikit..well jumpa lagi gaiss and gegirlls..
Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
10 September 2015 at 09:58 delete

MK pernah ke luar negara ?
Negara mana je MK pernah lawat . Nak juga tahuu :p

cerita la pengalaman MK ke luar negara ?
Or perkara patut tahu di negara orang . haha

Reply
avatar
Aisy
AUTHOR
10 September 2015 at 18:42 delete

same here mr khai. tapi kalau tngok budget sekrang, I'd prefer food than anything lah... hahahaha...

Reply
avatar
Etuza
AUTHOR
12 September 2015 at 19:22 delete

Hadui nak ikut lah travel sama, lepas tu jalan jalan cati makan kan dapat dua peluang terhebat..
kenalkan blof Etuza ya..

Reply
avatar
mommyfiqa
AUTHOR
13 September 2015 at 03:39 delete

kita suka makan...hehe

Reply
avatar
Etuza
AUTHOR
13 September 2015 at 07:18 delete

jalan-jalan cari makan kan..dtng netulkan ejaan..typo lah

Reply
avatar
Teena Tna
AUTHOR
25 September 2015 at 14:10 delete

Travel. Sambil travel, carilah makanan kat tempat orang yang kita tak pernah rasa. Sambil menyelam, boleh minum air :)

Reply
avatar