VAPEFEST 2015 | VAPE FOR CHARITY

Assalamualaikum semua para para vapers dan hadirin sekalian..apee khabar korang semua ? dilihat disini ramai yang merindui aku.. :P MK kini telah menyertai organisasi vapers dan sudah berkecimpung sejak awal tahun lagi cuma tidak terlalu aktif dek kerana hal hal tertentu..disini MK ingin menegaskan bahawa " VAPE " ini adalah sesuatu yang tidak haram malah membantu sesetengah individu untuk menyembuhkan penyakit beliau..contohnya seperti ada seorang individu ini menyatakan dia tidak lagi mempunyai masalah Asthma yang telah dialaminya dahulu..oleh kerana menghisap vape seperti rutin harian ia menyebabkan penyakit beliau telah sembuh tanpa disedari..

Dengan ini MK akan menceritakan sedikit sebelum pergi ke topik asal.. Bahan bahan yang ada di dalam setiap flavour yang dihasilkan oleh local brewer atau international brewer adalah selamat 100% . " Kenapa MK cakap macam tu ? mana MK tahu ? " Okay first of all , kandungan yang berada di dalam setiap flavour hanyalah PG ( Propylene Glycol ) , VG ( Vegetable Glycerin ) , Sweetener seperti Sucralose dan Stevia , Artificial Flavoring contohnya Pandan , Sirap dan akhir sekali adalah Nicotine.. Bahan bahan ini semua adalah tidak merbahaya kecuali Nicotine..Nicotine tidak boleh disangkalkan lagi oleh ancamannya pada kita..tetapi masih ada tetapinya..Para - para brewers di luar sana telah menyukat paras Nicotine yang dibenarkan oleh international brewers. Dengan ini sukatan Nicotine tidak akan jadi berlebihan dan menyebabkan ancaman pada vapers vapers disini..



Okay kembali ke topik asal iaitu " VAPEFEST 2015 | VAPE FOR CHARITY " kita nih tadi..amboih macam buat puisi pun adoo..haha..okay festival vape kali ni akan gather kan ramai usahawan - usahawan vapor di seluruh pelusuk Malaysia seperti yang disebutkan di Press Conference di SACC ( Shah Alam Convention Center ). But nevertheless , Festival kali ini juga ada menjemput usahawan vapors dari Indonesia dan Brunei untuk bersama-sama menjayakan festival ini..



VAPEFEST 2015 kali ini akan membuat target lebih dari 50,000 pengunjung untuk bersama membantu para para pihak yang terbabit untuk mengumpulkan dana sebanyak mungkin yang dijadikan tujuan utama festival ini diadakan yang akan disalurkan kepada badan kebajikan seperti Anak Anak Yatim dari Pusat Budaya Harapan serta Tabung Gaza. Okay kalau korang nak tahu tiket yang ada dijual adalah tiket biasa dan tiket VIP. tiket biasa hanyalah RM3 dan tiket VIP hanya RM10...Sebanyak 50% daripada hasil jualan tiket ini akan disumbangkan terus ke tabung kebajikan tersebut.



Di dalam festival ini akan diadakan aktiviti - aktiviti menarik seperti cloud chasing , cloud trick yang mana hadiahnya amat lumayan sekali..ingin tahu apa hadiah yang teramat lumayannya ? jom sertai kami.. :) Juga akan ada ceramah serba sedikit mengenai vape di sana oleh pengasa MOVE ( Malaysian Organisation of Vape Entity ) iaitu badan bukan kerajaan yang telah mengumpulkan petisyen yang ditandatangani oleh rakyat Malaysia yang kini telah mencecah 30,000 ribu tandatangan..VapeFest ini telah menerima sambutan yang teramat hebat sehingga brewers2 yang terkenal telah sudi menjadi penaja utama Festival ini seperti Fruit Ninja , Brepus Vape dan juga Vape Empire Sdn.Bhd..Disini MK ingin mempromotekan barangan Fruit Ninja dan Brepus Vape iaitu Flavor Flavor Authentic yang mereka hasilkan seperti Honeydew , LycheeDeCoCo dan sebagainya amatlah sedap sekali untuk para para vapers diluar sana..jangan lepaskan peluang untuk dapatkan flavours mereka di Festival nanti..Apa tunggu lagi ? jom la kita stop smoking start vaping guys !



Untuk makluman lanjut sila hubungi talian 011-2626 1656 / 019-279 6275
email ke omgvapefest@gmail.com
dan boleh layari laman sosial Facebook/lnstagram : OMGVAPEFEST / BREPUSVAPERS
Previous
Next Post »