Produk Penjagaan Mata Bersama iVita! Sungguh Power!

Assalamualaikum dan ape khabar anda semua..dah kenyang berbuka puasa ? Haha..ingat membeli juadah sekadar kenyang..kita kena jaga pemakanan kita demi kesihatan sejahtera betul? Alright..hari demi hari MKHAI ni ada masalah dengan rabun..Basically orang kata penglihatan mata la yer..MKHAI dah cuba produk yang terbaru ni iaitu iVita! Bukan nak kata apa lah..syukur dengan izin Allah dan Rasul, produk ini amatlah membantu dalam mengurangkan masalah silau dan dapat juga mengurangkan power kaca mata anda bagi yang mengalami masalah rabun. 

Nin diaa..produknya..alhamdulillah pada waktu malam pun MKHAI dah tak sukar membawa kenderaan jarak dekat dan jauh..Dengan adanya produk ni kesilauan mata dah berkurangan.." What can i say ? " memang ternyata berkesan..pada korang yang tak percaya jom tengok testimoni-testimoni para pengguna iVita ni!

 Lihat ? Dari tak boleh baca paper sampai dah mampu baca paper..sungguh berkesan produk nih..tak rugi lah kalau kita beli..lagipun produk ni berasakan buah buahan yang membantu kita bina atau memulihkan kembali mata kita dan membuang selaput mata tu dengan semulajadi.
Mula mula tak percaya. tapi bila MKHAI dah cuba sendiri baru tahu.
 Even sesetengah orang pun pakai 2 botol pun dah hilang silaunya. Tak mengapa, kita cuba perlahan lahan. Lagipun owner produk ni pun mesra dan peramah...Banyak perkongsian yang boleh dikongsi olehnya tentang produk ini..Kalau korang ada apa-apa persoalan pun boleh bertanya padanya..Oh ya kalau bab rasanya, dia tak macam produk-produk mata yang lain rasa pahit, masam dan sebagainya. Produk ni lebih kepada rasa buah-buahan campuran.. Jadi kalau anak anak kecil anda pun dah mengalami masalah rabun. Better cuba produk ni selagi stok masih ada. Hehehe..kalau tak penat nak tunggu kan :P





Jadi apa tunggu lagi? Di bulan ramadhan yang istimewa ini sungguh baik jika anda amalkan minum iVita ini untuk menyihatkan mata anda dan memulihkan kerosakan mata anda..Terkini promosi yang hebat dengan hanya RM130 anda boleh dapat 3 botol iVita.. Terhad kepada 500 unit pertama sahaja! Takkan tengok je kan ? 

Untuk maklumat lanjut boleh segera rujuk dibawah ini :

CASSIA LEAF MARKETING
No 42 GF Lorong BLM 1/4,
Bandar Laguna Merbok,
08000 Sungai Petani, 
Kedah Darul Aman

Facebook : iVita HQ


Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
11 June 2016 at 23:43 delete

Terima kasih perkongsian ni ya..moga berkat kesungguhan memberi kesan yang baik..amin.

Reply
avatar
12 June 2016 at 14:09 delete

Sama-sama kak pc.. :) aminn~

Reply
avatar