Siapa Lyssa Faizureen ?

Assalamualaikum..haaa..asal MKHAI nampak plastik hitam tepi tu ? aippp-aipp! jagaa aa..hahahaa..namoo namo..6 jam 30 minit 59 saat 29 detik lagi jer..sabaarlee.. :P okay.. korang sihat ke ? lame MKHAI tak apdet..sorry la kawan2..banyak kerja nak kena buat..orang tak tahu komitmen kite senang le cakap ape yang susah nak apdet blog? takkan takde langsung kot..well kalau busy macam MKHAI faham la..tapi untuk tidak mengecewakan para2 pembaca..jangan khuatir..MKHAI tetap akan apdet belogg..hehehe..okay..hari ni nak ceritakan pasal someone nih..ape yang nk sembang pasal dia nih ehh ? okay jom..


kalau tengok dekat situ pun tahu kan blogger mana dan siapa owner-nya kan ? of course la LYSSA FAIZUREEN. Kenapa MKHAI nak cakap pasal die nih ? okay first of all..salah satu blogger yang pertama MKHAI kenal adalah die nih..TOP Blogger yang antaranya bagus dalam segi penulisan,tutorial,tips untuk handle blog korang dan sebagainya tapi tak kurang jugak pada blogger2 yang lain..Firstly yang MKHAI tengok adalah cara mengajar die terhadap para2 blogger yang baru. Die ni ajar mostly from A to Z...kalau korang tak percaya pergi tengok tutorial die..apa yang takde? kalau compare google dengan blog die, die punya blog tu ringkasan GOOGLE..hahahaa..but seriously i tell you, memang okay cara die ajar..macam dekat bawah ni lah korang tengok..ni salah satu contohnya part-part tutorial yang die ajar korang..nak buat itu ini dan sebagainya..ohhsomee kan? :D Itu sebab MKHAI suka follow and belajar dari die..mostly nak katakan die sifu MKHAI la..hahaha p/s: " jangan perasan sangatt! "..




Mostly ape yang MKHAI tak tahu die ada tutorial yang selalu membantu..kalau macam ada kawan2 korang yang baru buat blog ke atau ingin mencebur dalam arena berblogging ni boleh la start dengan tutorial2 dan tips2 yang cik Lyssa ni buat...heehehehee..aku ni macam promote orang pun ade.hahaha lantak lahh..okay lah btw singgah la dekat blog sifu kite nih yerr..hehehe...itu je nak cakap..xde idea sebab penat..hahaaha..tengok la nanti MKHAI cari idea lagi nak apdet ape..kadang asyik hari-hari bagi tips,review and news pun bosan jgk kan..so kite cerita out of topic pulak kadang2..hehe..orite la geng.jumpa lagi okay..Assalamualaikum semuaa..~


Latest
Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
17 June 2016 at 12:58 delete

amboi ... thank you for this .
such a nice entry >.<

~xoxo~

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
17 June 2016 at 14:12 delete

Assalammualaikum MKHAI...tidak dinafi..blog Lyssa nilah jadi rujukkan akak..alhamdulillah mudah faham..simple..teruskan saling support satu sama lain ya.. :)

Reply
avatar
18 June 2016 at 09:13 delete

kan kak PC ? hehehe..orite thanks...

Reply
avatar