Apa Rutin Harian Anda ?

Assalamualaikum semua...seperti hari hari yang biasa MK terpacak di office dengan membuat rutin rutin harian yang amat menyoronokkan (sangat) dan ditemani oleh secawan Milo 3 in 1 di sisi laptop.. Dengan bermodalkan semua ini MK berjaya menulis entry ini dan berjaya merajinkan diri untuk ke arah yang lebih positif (apa yang positif aku sendiri tak faham). Okay hari ini rutin yang aku selalu buat adalah maintain the company's website dan look for error (itu pun kalau ada). Jika semua benda ni tidak perlu dibuat maka aku dah boleh mulakan kembali menulis entry. Haih..hari hari aku mengadap benda yang sama jadi bosan pula.. *oii MK ! readers dah bosan la dengar cite ko !*

HaHahHaHaaha..ye lah..okay back to our main topic la yer...as well uolls can see...

"APA RUTIN HARIAN ANDA ?"

Apa rutin harian korang setiap hari demi hari meredah lautan bosan dan melesukan? macam MK itu lah rutin harian MK buat masa ni since bekerja kan..kadang2 busy kadang2 tak..kadang2 timbul kadang2 tenggelam..timbul tenggelam disini means tak datang kerja..means work from home...ajet ajet kerja coorperate with overseas gitu..hahaha..sebab kadang kerja MK ni tak payah datang office pun takpe..actually tak payah pun sebenarnya..lol..tapi boss macam taknak lah berat sebelah aku sahaja yang kerja dekat rumah..hahaha..almaklumlah aku bukan macam department2 lain..

Well korang kongsilah sikit cerita korang dekat sini pasal rutin harian korang..
ape korang buat ? 
kalau takde kerja ape pun ape yang korang still buat?
tidur ? kerja ? mengemas ? memasak ?

Jom Share dengan MKHAI.COM !
Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
4 November 2015 at 10:46 delete

Layan movie and tido. Zzzz

Reply
avatar
4 November 2015 at 10:50 delete

huhuhu..agak seronok rutin cik lyssa..haha

Reply
avatar
lyana ying..
AUTHOR
4 November 2015 at 11:46 delete

rutin harian saya lagi agak membosankan sejak balik umah untuk semeter brake nie.. nak keje lagi kemalasan sbb takut nntii dah abis semeter brake takda cuti pulak huuuu .. lumrah manusia..

Reply
avatar
4 November 2015 at 12:27 delete

:D ehehehe..kann :) , semua pun pernah rasa..

Reply
avatar
Radhia Razali
AUTHOR
4 November 2015 at 15:12 delete

Rutin saya pulak lepas balik kerja. Spend sejam untuk mandi, solat & siapkan anak. Sejam pulak memasak & makan dengan family. Sejam untuk kemas-kemas, lipat kain & etc. Setengah jam main dengan anak, setengah jam lagi update blog, bg & etc. By the time dah complete semua tu, dah pukul 11:30pm. Time untuk tidur. Lawak kan rutin hari biasa saya.ahaks..

Reply
avatar
4 November 2015 at 16:07 delete

Rutin Harian MYiDEAKiNi....

Makan--->Kerja --->Bowling --->kerja bisnes sambilan ----> tidur....hehehe

Minta jasa baik MKhai LYNUNDI --->Contest Review Lynk.my 2015

Reply
avatar
Sofie Adie
AUTHOR
4 November 2015 at 18:27 delete

rutin saya...
movie - blog - buku - tv - maingame - bersosial - tidur - makan
ulang2 sampai habis cuti sem...

Reply
avatar