Rita Rudaini bakal tamatkan zaman solo? | Sensasi MK

Assalamualaikum semua ! Jom kite lihat ape berita terbaru yang menjadi sensasi hangit di Malaysia ini ?

Apa ? Rita Rudaini bakal tamatkan zaman solonya ? Aku ingatkan dah kahwin.. bukan dah kahwin ke dulu ? haaha..konpius aku artis2 nih..memacam..materialistik maybe , terlampau memilih maybe dan maybe maybe lain lagi lah..hahaha..apa apa pun jom baca kisah selanjutnya di bawah..



KUALA LUMPUR : Dua kali rumah tangga yang dibina bersama insan tersayang berakhir tanpa penamat yang indah. Malah , kemelut rumah tangga keduanya bersama bekas suaminya , Aidil Zafuan yang paling mencuri perhatian terutamanya kisah turun naik Mahkamah Syariah haritu yang bagai tidak berkesudahan. Senang cerita, ibu tunggal kepada Airit Rayyan Rizqin yang berusia sudah enam tahun dan seorang lagi cahaya mata berusia empat tahun, Airit Qaqa Arjuna ini yang terus menjadi perhatian orang ramai. Rita pernah mengakui selepas dikecewakan, hatinya telah tertutup untuk berkahwin lagi, dan baginya soal kahwin bukan isu keutamaannya lagi. Jadi Rita mengambil keputusan untuk membesarkan anak dengan menyara hidup hasil dari bidang lakonannya. Namun itu dahulu kala, Hati manusia sentiasa berubah dan mempunyai pendirian berbeza. elihat perkongsian aktress jelita ini pada laman Instagramnya sejak seminggu lalu , Nampaknya , Prinsip hidupnya yang selama ini enggan menagih cinta sudah terlerai...


Jelas, Rita sedikit demi sedikit terbuka untuk berkongsi kisah di sebalik kamar hati yang bagai sudah mula diketuk orang. Walaubagaimanapun, jejaka yang bertuah itu masih lagi menjadi tanda tanya pada semua peminat2 Rita Rudaini dan masih menjadi persoalan..
Walau apa apapun MK just nak cakap alhamdulillah jika ada yang sudi menjadi temannya, bukan apa kesian dekat anak2 die, tiada kasih bapa. Lagipun Rita Rudaini pun dah berumur kan ?

Well gaiss and girls kalau nak baca selanjutnya boleh click link dibawah ini yer..terima kasih :D
Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
15 December 2015 at 11:22 delete

gunakan alignment justify lebih kemas...

Reply
avatar
15 December 2015 at 11:53 delete

thanks atas tunjuk ajar sis :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
15 December 2015 at 12:00 delete

Alhamdulillah wajah baru ye blog...

Reply
avatar
15 December 2015 at 12:45 delete

yepp...wajah baru Kak PC ! xD

Reply
avatar